Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK SPORT - 2024

€ 7.899,- € 8.899,-
Nieuw
Nebula White / Zircon Black
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wordt u de nieuwe eigenaar van deze motor tussen 1 november en 22 december profiteer dan van €1000,- registratiebonus! Van €8899,- voor slechts €7899,-!

De CFMOTO 800NK Sport is het vlaggenschip van de NK-lijn: een echte straatvechter met een optimale balans tussen prestaties, comfort en slanke maar krachtige designlijnen. Met zijn van het KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm is de 800NK Sport een vat vol sensaties.

Het design van de 800NK Sport is zowel stoer als modern. Met zijn agressieve lijnen en dynamische uitstraling trekt hij alle aandacht. Ondanks de sportieve uitstraling zorgen de comfortabele zitpositie en ergonomische bedieningselementen voor een ontspannen rijervaring, zelfs tijdens langere ritten.

MOTOR

De 799cc paralleltwin is voorzien van dubbele balansassen en een 285° krukas, wat een specifiek geluid genereert. De CF-SC slipperkoppeling voorkomt het blokkeren van het achterwiel bij hevig terugschakelen. De luchtfilterkast met geïntegreerde luchtinlaat is onder het zadel geplaatst, met het oog op inlaatefficiëntie en onderhoudsgemak.

VEILIGHEID

Veiligheid staat voorop bij CFMOTO en de 800NK Sport is dan ook uitgerust met een geavanceerd bochten-ABS van Bosch. De dubbele remschijven van Ø320 mm worden hierbij afgeremd door radiale J.Juan 4-zuiger remklauwen.

VERING

De hoogstaande KYB-vering vooraan is volledig instelbaar qua veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping. Op de KYB-schokbreker kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen. De veerweg bedraagt zowel voor- als achteraan 130 mm. De vering is sportief afgesteld zonder afbreuk te doen aan comfort.

FRAME

Het sterke chroom-molybdeen frame is licht maar stijf en zorgt voor een optimale balans tussen veiligheid en stabiliteit. Doordat het motorblok als deel van het frame fungeert is CFMOTO erin geslaagd om het rijklaargewicht tot 186 kg te beperken.

ZITHOOGTE

Het standaard zadel is 795 mm hoog en naar voren toe wat smaller uitgesneden wat ervoor zorgt dat je met je voeten gemakkelijk aan de grond kan. Er is ook is een optioneel 820 mm hoog zadel beschikbaar.

VELGEN

De 800NK Sport is uitgerust met hoogwaardige sportieve MAXXIS banden op velgmaat 120/60 R17 vooraan en 180/55 R17 achteraan.

Verkrijgbaar in Nebula White of Zircon Black.

 

et voelt intussen alsof de hele wereld verbonden is. Dus waarom ook niet een motorrijder en zijn 800NK?

Het gebogen 5 inch TFT-display is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft. De T-box van de 800NK heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding maar via de CFMOTO app ook een eenvoudige navigatie, realtime weergave van de positie en status van het voertuig, Over-The-Air upgrades en beveiliging mogelijk maakt.

RIJMODI

Dankzij de ride-by-wire kan je op de 800NK beschikken over drie rijmodi (Street, Rain of Sport) met telkens andere vermogens-curves. Deze kunnen gewijzigd worden tijdens het rijden.

VERLICHTING

De 800NK is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich zich in realtime aanpast aan de omgevingen. Ook beschikt de 800NK over automatisch dovende richtingaanwijzers.

CRUISE CONTROL

De 800NK is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt. Dankzij de intuïtieve bediening kan jij je rechterpols makkelijk even ontlasten.

Standaard uitrusting van de 800NK: 5 inch TFT dashboard  - Slipperkoppeling - USB-aansluiting - LED richtingaanwijzers met uitdooffunctie - Drie rijmodi - Limp mode - Rollover sensor - Bochten-ABS - Cruise control

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800NK biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.

Opties en Accessoires:
35 kW mogelijk, ABS, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2024 Motoroccasion