Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK ADVANCED - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
WHITE
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
cfmoto - 800-nk-advanced
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel Moto Morini dealer ) biedt aan:

CFMOTO 800 NK Advanced, Nieuw. 5jaar Fabriek garantie. Ook geschikt voor A2 rijbewijs.

Een echte straatvechter met een optimale balans tussen prestaties, comfort en slanke maar krachtige designlijnen:

Standaard voorzien van:
- KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm
- Dubbele balansassen en een 285° krukas
- Quick shifter
- Apple carplay compatibility
- Slipperkoppeling
- Geavanceerd bochten-ABS van Bosch
- Radiale 4-zuiger remklauwen
- Volledig instelbare vering
- Drie rijmodi (Street, Rain of Sport)
- Intelligent full LED-verlichtingssysteem
- 8" TFT dashboard scherm MMI Multi Media Interface
- Intelligent vehicle finding
- Uitgebreide boordcomputer
- Rijklaargewicht 186 kg
- Cruise control
- en veel meer…..

Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800NK biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

Gespreide betaling privé of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion