Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 NK SPORT - 2025

€ 7.799,- € 8.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
cfmoto - 800-nk-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden


  • PAK NU JE OFFSEASON VOORDEEL!  EN RIJD BINNEN EEN WEEK ÉÉN VAN ONZE VOORRAAD EN OF DEMO MODELLEN!

    LET OP! Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad en de voorraad wisselt tijdens een actieperiode snel. Wanneer u achter het net vist zullen wij altijd ons best doen een passend voorstel te maken!!

    Actie kan in sommige gevallen te combineren zijn met lopende acties, vraag hierin altijd naar de voorwaardes!
     

  • De CFMOTO 800NK Sport is het vlaggenschip van de NK-lijn: een echte straatvechter met een optimale balans tussen prestaties, comfort en slanke maar krachtige designlijnen. Met zijn van het KTM-platform afgeleide 799cc paralleltwin met 95 pk en 81 Nm is de 800NK Sport een vat vol sensaties.

    Het design van de 800NK Sport is zowel stoer als modern. Met zijn agressieve lijnen en dynamische uitstraling trekt hij alle aandacht. Ondanks de sportieve uitstraling zorgen de comfortabele zitpositie en ergonomische bedieningselementen voor een ontspannen rijervaring, zelfs tijdens langere ritten.

    MOTOR
    De 799cc paralleltwin is voorzien van dubbele balansassen en een 285° krukas, wat een specifiek geluid genereert. De CF-SC slipperkoppeling voorkomt het blokkeren van het achterwiel bij hevig terugschakelen. De luchtfilterkast met geïntegreerde luchtinlaat is onder het zadel geplaatst, met het oog op inlaatefficiëntie en onderhoudsgemak.

    VEILIGHEID
    Veiligheid staat voorop bij CFMOTO en de 800NK Sport is dan ook uitgerust met een geavanceerd bochten-ABS van Bosch. De dubbele remschijven van Ø320 mm worden hierbij afgeremd door radiale J.Juan 4-zuiger remklauwen.

    VERING
    De hoogstaande KYB-vering vooraan is volledig instelbaar qua veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping. Op de KYB-schokbreker kan je de veervoorspanning en uitgaande demping verstellen. De veerweg bedraagt zowel voor- als achteraan 130 mm. De vering is sportief afgesteld zonder afbreuk te doen aan comfort.

    FRAME
    Het sterke chroom-molybdeen frame is licht maar stijf en zorgt voor een optimale balans tussen veiligheid en stabiliteit. Doordat het motorblok als deel van het frame fungeert is CFMOTO erin geslaagd om het rijklaargewicht tot 186 kg te beperken.

    ZITHOOGTE
    Het standaard zadel is 795 mm hoog en naar voren toe wat smaller uitgesneden wat ervoor zorgt dat je met je voeten gemakkelijk aan de grond kan. Er is ook is een optioneel 820 mm hoog zadel beschikbaar.

    VELGEN
    De 800NK Sport is uitgerust met hoogwaardige sportieve MAXXIS banden op velgmaat 120/60 R17 vooraan en 180/55 R17 achteraan.
    Het voelt intussen alsof de hele wereld verbonden is. Dus waarom ook niet een motorrijder en zijn 800NK?
    Het gebogen 5 inch TFT-display is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft. De T-box van de 800NK heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding maar via de CFMOTO app ook een realtime weergave van de positie en status van het voertuig, Over-The-Air upgrades en beveiliging mogelijk maakt.

    RIJMODI
    Dankzij de ride-by-wire kan je op de 800NK beschikken over drie rijmodi (Street, Rain of Sport) met telkens andere vermogens-curves. Deze kunnen gewijzigd worden tijdens het rijden.

    VERLICHTING
    De 800NK is voorzien van een intelligent full LED-verlichtingssysteem, dat zich in realtime aanpast aan de omgevingen. Ook beschikt de 800NK over automatisch dovende richtingaanwijzers.

    CRUISE CONTROL
    De 800NK is uitgerust met een ride-by-wire systeem, dat onder andere ook de “one-touch” cruise control mogelijk maakt. Dankzij de intuïtieve bediening kan jij je rechterpols makkelijk even ontlasten.

    Of je nu zin hebt in een ritje door de stad of langs je favoriete stuurweggetjes, de 800NK biedt met zijn krachtige prestaties, opvallende design en praktische eigenschappen het beste van beide werelden.

  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
3 rijmodi (rain, street, sport), 5 inch tft display, 60 maanden garantie, 285 graden krukas voor uniek geluid, 800 cc parallelle tweecilinder motor 95 pk, A2 mogelijk, Benzine capaciteit 15 l, Beschikbaar in zircon black & nebula white, Bosch electronics, Cruisecontrol, Droog gewicht 178 kg, Geadvanceerde motortechnologie gedeeld met ktm, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, J. juan (by brembo) abs remmen, Kyb volledig instelbare vering, Led-verlichting, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Limp mode, Naked sport design, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Rollover sensor, Slipperkoppeling, Usb-aansluiting, Zadel hoogte 795 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion