Nieuwsbrief:

DUCATI  1000 DS MULTISTRADA - 2003

Garantie: Nee
40000 Km
Rood
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
ducati - 1000-ds-multistrada
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
MTS 1000 DS de eerste van de Multistrada serie.

Aparte motorfiets nog eens een keer wat anders dan de gebruikelijke All Roads.

Motor is voorzien van een topkofferdrager, andere spiegels en kleine handkappen.

Leuke motorfiets en de 2 cilinder in de L opstelling heeft een lekker koppel.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar.





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Air Bubble ruit, Alarmverlichting, Bagagerek, Handkappen, origineel sleutel set, Originele uitlaat, sleutel set met moeder sleutel, topkofferdrager, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion