Nieuwsbrief:

DUCATI  900 MHR - 1983

Garantie: Ja
17093 Km
.
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
ducati - 900-mhr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 2
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In geheel originele staat verkerende Ducati 900 SS Maik Hailwood Replica afkomstig van 2e Duitse eigenaar.

Deze 900 MHR is voorzien van Duitse (brief) registratie papieren en wordt aangeboden op basis van zo mee!
Wat inhoudt dat de motorfiets goed lopen/ rijdend afgeleverd wordt zonder NL kenteken.
Indien gewenst kunnen wij deze échte Koningsasser leveren incl. garantie en NL kenteken.

Neem gerust contact op voor meer informatie over deze Ducati, uiteraard helpen we u ook graag veder met andere Koningsasser/ klassieker wensen. 

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion