Nieuwsbrief:

DUCATI  916 BIPOSTO - 1998

33715 Km
ROOD
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
ducati - 916-biposto
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Aangeboden:

In zeer nette staat verkerende 916 Biposto.

Nederlandse motor in mooie originele staat.

(We hebben ook nog een hele mooie 996 afkomstig van 1e eigenaar, zie onze site)
 

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Brinkman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion