Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 796 - 2011

27816 Km
Wit
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
ducati - hypermotard-796
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Goed onderhouden keurige Ducati Hypermotard 796 uit 2011 met 27816km op de klok.
821 803 800


Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/hYLTk1mTHlE
Onderhoudshistorie ingevuld service boekje, desmo beurt 1109km terug in febr 23 gehad.
2 sleutels compleet met codekaart.
Druppellader aansluiting.

Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.

Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp overschrijf daglimiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het daglimiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Merk: Ducati
Model: Hypermotard 796
Bouwjaar: 2011
Type motor
Type Motor: lucht/oliegekoelde tweecilinder in V viertakt
Distributie: enkele bovenliggende door getande riem aangedreven nokassen, 2 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 803 cc
Boring x slag: 88x66 mm
Compressieverhouding: 11:1
Max. Vermogen: 60 kW 81 pk / 8000 opm
Max. Koppel: 75 Nm / 6250 opm
Specifiek vermogen: 101 pk/l
Brandstofvoorziening: Siemens injectie 45 mm
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: hydraulisch bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Secundaire transmissie: ketting
Maten en gewichten
Lengte: 2120 mm
Hoogte: 1155 mm
Zithoogte: 825 mm
Wielbasis: 1460 mm
Balhoofdshoek: 24°
Drooggewicht: 167 kg
Tankinhoud: 12,4 l
Rijwielgedeelte
Frame: Stalen vakwerkframe
Voorvering: Marzocchi 43 mm UPSD niet regelbaar met 165 mm veerweg
Achtervering: aluminium enkelzijdige achterbrug qua veervoorspanning en uitgaande demping regelbare Sachs monoshock met 141 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 305 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Wielen: lichtmetalen vijfspaaks gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17
Kleur:  Matwit

Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is.

?xx00e

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion