Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 ENDURO - 2016

Garantie: Nee
38000 Km
Groen
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
ducati - multistrada-1200-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Fraaie Enduro, wij hebben de desmo uitgvoerd met volledige grote service beurt.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Bochten ABS, Bochtenverlichting, boordcomputer, Cruise control, elektronische vering, Handkappen, houder GPS, In hoogte verstelbare ruit, Middenbok, motor slip regeling, spaakvelgen, Traction Control, Versnellingsindicator, Tanktas ,Skyhook vering , 4x rijmodi , Bochten abs , Custum bestickering op de zijkappen, Kleuren TFt scherm 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion