Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Honda NT 700 Deauville
Motor is in een keurige staat.
Prachtig rijden en veel opbergruimte
Gewoon een mooie fiets.!!!!!!!!!!
Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt"
Teun of Richard zullen u graag verder informeren
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
Boring x slag | 81|66 |
Cilinder inhoud | 680 |
Comp. verhouding | 10.0:1 |
Kleppen | 8-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronisch brandstofinjectie |
Ontsteking | Digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 64.8|48.3|8000 |
Max. koppel | 66.2|6500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.571 (36/14) |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19.7 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Diamond; steel twin-spar |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 115 mm veerweg |
Vering achter | Demper met instelbare veervoorspanning, 122,5 mm veerweg |
Remmen voor | Twee 296 x 4,5 mm hydraulisch bediende remschijven met 3-zuigerremklauw en sintermetalen remblokken |
Remmen achter | 276 x 6 mm remschijf met 2-zuigerremklauwen en sintermetalen remblokken |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 150/70 ZR17 (69W) |
Wielbasis | 1476 |
Lengte | 2218 |
Breedte | 810 |
Hoogte | 1320 |
Zithoogte | 806 |
Drooggewicht | 236 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De veelzijdige motor voor woon- werkverkeer
Of je hem nu gebruikt voor het dagelijkse woon-werkverkeer of voor een leuke weekendtrip: de Deauville heeft een ongeëvenaarde reputatie als allrounder. De huidige Deauville, geeft nog meer rijplezier, comfort en prestaties. |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
| Coevorden, Drenthe |
| 0524-524977 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken