Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SPORT CHIEF - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GHOST WHITE MET (WIT METALLIC)
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
indian - sport-chief
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: 2 jr en 3 jr beperkt

NIEUW, € 1000,- IN PRIJS VERLAAGD EN MET EEN GRATIS INDIAN JAS!!

Luchtgekoeld, Thunderstroke 116
Fox® piggyback-achterschokdempers
6,5 inch bewerkte risers met Moto Style-stuur
Dubbele remschijven van Brembo®
4 inch touchscreen met Ride Command
Cruise Controll, ABS, Rijmodi, sleutelloos startsysteem, USB oplaadpunt, 12v oplaadpunt, achtercilinder de-activatie, full LED verlichting
audio-informatie display; kaart/navigatie;

Ook leverbaar in andere kleuren en modellen:
https://www.indianmotorcycle-alphenaandenrijn.com/
Prijs is exclusief aflever-en registratiekosten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion