Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 - 2022

Garantie: Ja
19203 Km
CANDY LIME GREE
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
kawasaki - versys-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De Versys 1000 Standaard heeft een uiterst krachtig en soepel lopend 1.043 cc vier-in-lijn motorblok. De koppelrijke motor levert zijn vermogen zo verfijnd dat het rijden zelfs aan het einde van een lange dag en na honderden kilometers nog steeds moeiteloos is. Met een goed doordachte ergonomie, comfortabele zadels, verstelbaar windscherm en Cruise Control is geen bestemming te ver. Door zijn lage zwaartepunt, intelligente Traction Control, lange veerwegen en 17-inch wielen geniet je vol vertrouwen van elke bocht.

Als aanvulling op aerodynamisch vormgegeven topkuip kan het windscherm traploos versteld worden. Dit draagt bij aan de uitstekende windbescherming. De hoogte van het windscherm kan eenvoudig vanuit het zadel worden ingesteld. De combinatie van een analoge toerenteller en een digitaal LCD scherm geeft de cockpit van de Versys 1000 een stijlvolle uitstraling terwijl alle informatie overzichtelijk wordt weergegeven.

Beide LED-koplampen zijn voorzien van dimlicht, grootlicht en een dagrijverlichting. De nieuwe koplampen zijn goed zichtbaar en bieden een aanzienlijk hogere helderheid om de weg te verlichten in donkere omstandigheden. Het handige stroompunt in de cockpit, voorheen een accessoire, is nu onderdeel van standaarduitrusting. Het contact wordt standaard geleverd met voorbereide voorbedrading. In totaal is er 40 W vermogen beschikbaar.

De 1.043cc vier-in-lijn, gebouwd voor maximale souplesse, biedt een uitstekende gasrespons, een sterk koppel bij alle toerentallen (vooral in het lage en middelhoge toerengebied) en een prachtig inlaatgeluid. De elektronische gestuurde gaskleppen maken de toevoeging van elektronische Cruise Control mogelijk en dragen tegelijkertijd bij aan een soepele vermogensafgifte.Kawasaki’s intelligente remmanagementsysteem is standaard op de Versys 1000. Dit is hetzelfde basissysteem dat wordt gebruikt op de Ninja H2 en Ninja ZX-10R, met programmering en instellingen die zijn aangepast voor straat gebruik en de vering van de Versys 1000.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1925 - De eerste eencilinder was de 250cc-R 39 uit 1925. De BMW eencilinders, die volgens hetzelfde principe en dus ook met de (te) zware frames werden gebouwd, werden juist erg duur in verhouding met de concurrentie. De R 39 kende dan ook geen lange levensduur.
© 2000 - 2024 Motoroccasion