Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 S - 2022

Garantie: Nee
17446 Km
Zwart groen
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette en complete Kawasaki Versys 1000 S met heel veel opties 

Merk Kawasaki 
Model Versys 1000 S
Bouwjaar 2022
Kilometer 17446
88 KW ( 120 ) PK
Prijs €13900,- euro 

Opties 

ABS
Anti blokkeer systeem 
Boordcomputer 
Cruisecontrol 
Gear indicator 
Handkappen 
Handvatverwarming 
Mistlampen 
Led koplampen 
Led knipperlichten 
Tankring SW Motech
Luxe navigatiesteun 
Tom Tom aansluiting 
Topkoffer met rugsteun 
Zijkoffers 
Valblokken 
Laag en hoog windscherm 
Middenbok 

Leidse motoren 

Finaciring is bij ons mogelijk 
Bezorgen is mogelijk 
Reserveren na aanbetaling 
Inruil is mogelijk 
RDW erkend 
Instagram Leidsemotoren 
Neem gerust contact met ons op 0629781234
    • Financiering mogelijk
    • Bezorging mogelijk
    • Reserveren mogelijk na aanbetaling
    • RDW-erkend
    • Inruil mogelijk
    Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.

    +31 6 29 78 12 34
    info@leidsemotoren.nl
    Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00

Opties en Accessoires:
ABS
Anti blokkeer systeem 
Boordcomputer 
Cruisecontrol 
Gear indicator 
Handkappen 
Handvatverwarming 
Mistlampen 
Led koplampen 
Led knipperlichten 
Tankring SW Motech
Luxe navigatiesteun 
Tom Tom aansluiting 
Topkoffer met rugsteun 
Zijkoffers 
Valblokken 
Laag en hoog windscherm 
Middenbok 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leidse Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion