Van eerste eigenaar.
Nieuw door ons verkocht en altijd onderhouden.
Met 3 maanden garantie.
Horeon Motoren in Zwanenburg is een exclusief Kawasaki dealer, en onderhoud en repareert ook Honda, Yamaha, Suzuki en Triumph motoren
AL ONZE PRIJZEN ZIJN INCL.AFLEVERINGSKOSTEN
Wij zijn BOVAG en FOCWA lid.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn
Boring x slag
77,2|50,9
Cilinder inhoud
953
Comp. verhouding
11,2 : 1
Kleppen
4 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
Injectie ø38 mm x 4
Ontsteking
digitaal
Vermogen
127|93,4|10.000
Max. koppel
95,6|8.000
Koppeling
meervoudige natte platen koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
250
ABS
nee
Frame
Diamant, hoogwaardig staal
Vering voor
qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare 41 mm UPSD, veerweg 120 mm
Vering achter
qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 138 mm
Remmen voor
dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, vierzuigerremklauwen
Remmen achter
enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw
Voorband
120/70 ZR 17
Achterband
190/50 ZR 17
Wielbasis
1.420
Lengte
2.080
Breedte
770
Hoogte
1.054
Zithoogte
815
Drooggewicht
186
Leverbare kleuren
Beschrijving
De Z 1000 is een agressief ogende streetfighter. Het motorblok is afgeleid van de ZX 9 R. Kenmerkend aan de Z1000 zijn oa de vier goudkleurige uitlaten, goudkleurige voorvork en digitaal dashboard. Leverbare kleuren titanium grijs, groen en zwart.
Dealerschappen:
KAWASAKI
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1928 - In 1928 wordt Bettmann verkozen tot president van de British Cycle and Motorcycle Manufacturers and Traders Association. Het jaar daarna bereikt men de productiebovengrens van 30000 units per jaar. Het Duitse TWN wordt autonoom nadat de crash op Wall Street hier aanleiding toe geeft. TWN produceert nog verder tot 1957 en vervaardigt ook typemachines met het Triumph logo. In 1936 komt het moederbedrijf in de financiële problemen en grootste geldschieter Lloyd Bank maakt hem vice-president en zet op zijn plek ene Mr. Graham. In 1932 wordt de fietsfabriek verkocht. Triumph doet deze dagen ook enorm veel in automobielen waardoor ook de motorfietstak wat prijst moest geven in aandacht.