Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZEPHYR 1100 - 1993

Garantie: Nee
31838 Km
Blauw
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
kawasaki - zephyr-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Je komt ze niet veel tegen een Zephyr 1100.

Wij verkopen deze motor in opdracht dus inruil moet bekeken worden.

Stoer motorblok Retro look maar toch moderne inslag.

Dikke naked bike super lekker rijdend en sturend.

Motor is geheel origineel.

Motor moet voor een proefrit even rijdend gemaakt worden door grote drukte nog niet van gekomen.

Dus kom langs voor een bezichtiging maar een proefrit is dus niet gelijk mogelijk helaas.





 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion