Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
De nieuwe 2024 sx 125 .
Direct leverbaar.
= Bedrijfsinformatie =
Zoekwoorden: Honda / Kawasaki / KTM / Suzuki / Yamaha /
Husqvarna / Husaberg / Beta / Gas Gas / TM / Sherco / 50 /
65 / 85 / 125 / 144 / 150 / 200 / 250 / 300 / 350 / 400 /
450 / 525 / 530 etc./ Crossmotoren / Cross motor /
Gebruikte Crossmotor / Gebruikte Cross motoren / Gebruikte
Enduro Motoren / Gebruikte Enduro motor .
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
|
Motor | 1- cilinder 2 takt |
Boring x slag | 66,4|72 |
Cilinder inhoud | 149 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 2 |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 5/8 x 1/4 |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 7,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | 25CrMo4 stalen centraal buisframe |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP schokdemper met linkage |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 260mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 950 |
Drooggewicht | 95,5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het enige dat nodig is, is een harde, snelle ruk in een leemachtige berm om te weten dat de 2023 KTM 125 SX een serieuze kanshebber is in de 125 cc-race. Niet alleen heeft de Ring-ting-ting een revival met brandstofinjectie gekregen, maar de hele motorfiets profiteert ook van toonaangevende ontwikkelingen aan alle kanten. De 2023 KTM 125 SX, met onderscheidingen als leider op het gebied van 2-takt motorcross-innovatie in het moderne tijdperk, verslaat simpelweg de rest van de 125 cc-klasse. Het enige dat u hoeft te doen, is de starter prikken, gas geven en laten scheuren. |
| Dealerschappen: HUSABERG, KTM |
| Lichtenvoorde, Gelderland |
| 0544-379181 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken