Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
KTM 990 Super Duke R.
Het betreft een zeer nette motorfiets uit 2012 met slechts 50000 km.
De motorfiets is voorzien van Akrapovic dempers.
Verder is de motorfiets zeer goed bij gehouden en volledig gedocumenteerd.
Facturen ect aanwezig.
Zorgeloos het nieuwe motor seizoen in.
12 maanden / 5000 km garantie.
Prijs: €6450,-
Prijs incl. afleverbeurt en 12 maanden / 5000 km garantie €6800,-
Kom gerust bij ons langs voor een bezichtiging en proefrit
Telefoon: 0356835753
WhatsApp: 0638551775
E-mail: info@vanheerdtmotoren.nl
Winteractie!
Het word weer winter, laat uw motorfiets tijdig klaar maken voor het komend seizoen. Wanneer u een afspraak maakt voor een grote onderhoudsbeurt komen wij uw motorfiets kosteloos ophalen en weer terug brengen.
KLEINE BEURT
MOTORFIETS HALEN EN TERUGBRENGEN
€24.95
GROTE BEURT
MOTORFIETS HALEN EN TERUGBRENGEN
€0.00
- Blijf op de hoogte van nieuwe motoren en volg ons op facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=61552745355844&locale=nl_NL
….WIJ RUILEN GRAAG MOTOREN IN….
UW HUIDIGE MOTORFIETS INRUILEN:
Inruil van uw huidige motorfiets is in veel gevallen ook mogelijk, als u ons de volgende gegevens stuurt, doen wij u graag een voorstel.
- Omschrijving van de technische en optische staat.
- Foto’s
- Richtprijs
Wilt u extra accessoires bij de motorfiets aanschaffen dan is dit bij ons ook mogelijk.
Informeer eens naar de mogelijkheden.
WILT U EEN MOTORFIETS KOMEN BEKIJKEN:
Neem gerust even contact met ons op, dit kan per e-mail of telefonisch.
Wij zorgen ervoor dat deze voor u klaar staat.
FINANCIEREN:
Dit kunt u heel snel en gemakkelijk “voorafgaand aan uw bezoek” thuis regelen.
https://vanheerdtmotoren.nl/financiering/
OPENINGSTIJDEN:
Dinsdag t/m Vrijdag 9-18u
Zaterdag 10-17u
van Heerdt Motoren
Oosterengweg 8a
1221 JV Hilversum
035-683 57 53
info@vanheerdtmotoren.nl
www.vanheerdtmotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 101|62.4 |
Cilinder inhoud | 999 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Keihin EMS |
Vermogen | |88|9000 |
Max. koppel | 100|7000 |
Koppeling | Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chroom-molybdeen, gemoffeld buisframe |
Vering voor | WP USD Ř 48 mm, veerweg 135 mm |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 160 mm |
Remmen voor | 2 x Brembo vier-cilinder remklauw, 2 x remschijf Ř 320 mm |
Remmen achter | Brembo een-cilinder zwevende remklauw, remschijf Ř 240 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 186 |
Leverbare kleuren | Zwart, Antraciet, Oranje |
Beschrijving | Als er één naked bike in aanmerking komt voor de omschrijving 'compromisloze volbloed-supersportmachine', dan is het de 990 Super Duke R. Het uiterst gespierde, maar toch perfect doseerbare V-twinblok maakt deze machine tot de superbike-nachtmerrie bij uitstek. Dat wordt krachtig ondersteund door het even handzame als hoogwaardige rijwielgedeelte, dat is samengesteld uit de meest exclusieve componenten: van de CNC-gefreesde kroonplaten tot en met de stuurdemper of de gecoate vorkbussen. |
Van Heerdt Motoren is een dynamisch bedrijf met ruim 25 jaar aan ervaring op het gebied van motorfietsen.
Bij ons kunt u terecht voor :
•Het aankopen en inruilen van uw motorfiets, zowel nieuw als gebruikt.
•Onderhoud en reparatie.
•Accessoires.
•Motorkleding.
•Onderdelen.
•Motorbanden.
•Schade afhandeling.
•Haal en brengservice.
Wij zijn gespecialiseerd in reparatie en onderhoud van alle merken hiervoor zijn dan ook alle benodigde gereedschappen en diagnose apparatuur voor aanwezig. Wij staan garant voor een goed advies en perfecte serviceverlening, de tevredenheid van de klant staat bij ons dan ook zeer hoog aangeschreven.
Kom vrijblijvend eens langs voor een goed advies of proefrit met een nieuwe of gebruikte motorfiets. Bent u verhinderd, en kunt u uw motor niet zelf langs brengen, maak dan gebruik van onze haal en breng service.
| Hilversum, Noord-Holland |
| 035-6835753 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken