Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 GT - 2012

Garantie: Ja
50706 Km
Wit
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
moto-guzzi - norge-1200-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi Norge GT 8V met ABS

Motor net binnen meer foto's volgen, maar door drukte en vele vraag vast op de site gezet. 

Het gaat hier om het laatst geleverde model met de gehele onderhoudshistorie. 

Fijne tourmotor met cardan en in hoogte verstelbaar electrische windscherm. Grote kuip goed sturend en niet al te zwaar en log.

Door ons in 2014 verkocht aan tweede eigenaar en altijd netjes aantoonbaar onderhouden.

2 jaar geleden nog een keer verkocht aan laatste eigenaar en daarvan teruggekocht omdat hij stopt met motorrijden.

Voorzien van de 3 delige originele kofferset in kleur.

Ook voorzien van handvatverwarming. 

Dus voorzien van alle bonnen van onderhoud, ook voorzien van de nokkenasmodificatie. 

Motor net binnen maar staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging. 

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Boordcomputer, Cardan aandrijving , garantie, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, instructieboek, Kofferset, Koop nu 6 maanden garantie voor € 250,00!, middenbok, onderhoudsboekjes, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, Windscherm, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion