Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  SEIEMMEZZO SCR - 2024

Nieuw
Navy Green
moto-morini - seiemmezzo-scr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11197
Betreed een wereld van pure passie en kracht met de Moto Morini Seiemmezzo 6.5 SCR. Deze indrukwekkende machine belichaamt Italiaanse flair en technische excellentie. Met een krachtige 650cc staande twin motor onder de tank, biedt de Seiemmezzo 6.5 SCR een ongeëvenaarde combinatie van prestaties en wendbaarheid. Het gestroomlijnde ontwerp en de geavanceerde technologie zorgen voor een opwindende rijervaring, of je nu op kronkelende wegen rijdt of door de stad manoeuvreert. Elk detail is met zorg vormgegeven, van de ergonomie tot aan de verfijnde afwerking. Stap op deze machine en voel de adrenaline door je aderen stromen terwijl je de ultieme vrijheid van motorrijden ervaart. Ontdek de Moto Morini Seiemmezzo 6.5 SCR en laat je hart sneller kloppen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion