Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS RS - 2019

24042 Km
Grijs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
peugeot - metropolis-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Goed onderhouden Peugeot Metropolis RS 400 ! Deze origineel Nederlandse Metropolis RS is compleet met 2x Keyless smart key, boekjes, volledig tellerrapport en onderhoudhistorie. Bovendien heeft de Peugeot door ons zojuist een grote beurt gehad waarbij wij o.a. de kleppen hebben gesteld, motorolie, bougie, accu, vloeistoffen en de voorbanden hebben vervangen. Onderhoudsfacturen van de 1000, 10.000 en 20.000 km zijn aanwezig.

Deze motor is ook geschikt voor het auto rijbewijs / B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013) ( vergelijkbaar met de Piaggio MP3 )

Deze Metropolis RS is voorzien van de volgende optie/accessoires:

- ABS remsysteem
- TCS Traction control
- Bandenspanningssensoren
- Ermax windscherm
- Optimate druppellader aansluiting

Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs

 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion