Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Piaggio Mp3 500CC LT
Kleur Matt groen
Km Stand 26503
Bouwjaar 2017
Autorijbewijs (Mits deze gehaald is voor 19-01-2013)
Klant heeft de motor recent gekocht (Zit nog Bovag garantie op tot 17-11-22 papieren zitten erbij) maar wilt toch liever een motorscooter
Motor ziet er keurig uit.
Recent onderhoud gehad
De Piaggio staat klaar en kan direct meegenomen worden.
Contact gegevens:
Koelewijn Scooters & Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
|
Motor | Een cilinder, 4-takt, vloeistof gekoeld |
Boring x slag | 94|71 |
Cilinder inhoud | 493 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 40.1|29.5|7250 |
Max. koppel | 45.5|5250 |
Koppeling | Droge automatische centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie CVT met koppelservo |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen |
Vering voor | Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen |
Vering achter | Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 108 mm |
Remmen voor | Dubbele schijf Ø 258 mm |
Remmen achter | Schijf Ø 240 mm |
Voorband | Tubeless 110/70-13” |
Achterband | Tubeless 140/70-14” |
Wielbasis | 1550 |
Lengte | 2205 |
Breedte | 775 |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Om het verkeer met unieke strijdbaarheid het hoofd te bieden is er nu de Piaggio MP3 Sport, in de kleuren mat lichtgrijs of mat zwart met glanzend zwarte afwerkingen, diamantvormige wielvelgen en zwart zadel met dubbel materiaal.
De Sport-uitvoering van de nieuwe Piaggio MP3 500 wordt gekenmerkt door een speciaal voor hem bedoeld kleurengamma, de glanzend zwarte afwerking van verschillende onderdelen, het zadel in zwart dubbel materiaal, de diamantvormige wielvelgen en de achteruitkijkspiegels met een vloeiende vorm. |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
| Spakenburg, Utrecht |
| 033-2999800 |
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn altijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties komen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niettemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare componenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken