Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  METEOR 350 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
AURORA BLUE
royal-enfield - meteor-350
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De Meteor staat voor motorrijgenot in de puurste zin van het woord. Met zijn klassieke lijnen & tijdloos design is het een cruiser pur sang. Klaar voor elke snelweg en alle uitdagingen van het drukke stadsverkeer gaat hij met gemak aan.

Opgroeien in de jaren '80 betekende dat het beeld van een motor dat ik voor mij zag voor mij een cruiser was. Het is niet zo dat ik een 'cruiser-man' was, maar als je veel van iets ziet, wordt dat het belangrijke referentiekader, en een verlangen in dit geval! Toen ik in mijn late tienerjaren steeds meer een eigen kijk op motorfiets kreeg was ik nogal gebiologeerd door het idee van een cruiser in Amerikaanse stijl - en de eerste die ik daadwerkelijk in het echt zag en waar ik op slag verliefd op werd, was de Royal Enfield Citybike.

Het hart van de Meteor is een geheel nieuwe lucht-olie gekoelde, 349cc, SOHC motor met een karakteristieke lange slag en elektronische brandstofinjectie die soepel trekvermogen en veel koppel bij lage toeren produceert. De nieuwe motor, die de legende van de ‘easy going’ singles voortzet, heeft een dynamische hartslag die kenmerkend is voor Royal Enfield.

Met een verbeterde chassisconfiguratie, een toegankelijke zitpositie, geavanceerde remprestaties, hoog gespecificeerde vering en een snel reagerende vermogensafgifte is de Meteor de nieuwe maatstaf op het gebied van cruisen. Het volledig nieuwe chassis is sterker, stijver en duurzamer en is ontworpen voor rechtuit stabiliteit, bochtenwerk en wendbaarheid zonder afbreuk te doen aan comfort.

De Meteor 350 is uitgerust met een Tripper™ navigatiesysteem, het allereerste op een Royal Enfield motorfiets. Aangedreven door Google Maps en de Royal Enfield App die smartphones met de motorfiets verbindt via Bluetooth. Tripper™ is een geavanceerde navigatieoplossing, die aanwijzingen geeft via een intuïtief displaysysteem met een extra USB-oplaadpoort op de motorfiets.

Uiteraard ook geschikt voor het A2 rijbewijs.

Met 36 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion