Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2022, 14450 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2022, 7557 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2022, 7496 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2022, 5494 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2022, 0 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2023, 5767 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2023, 2903 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2024, 4927 Km
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 5.999,- € 6.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.099,- € 6.699,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.099,- € 6.699,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.099,- € 6.699,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
ROYAL ENFIELD SCRAM 411
€ 6.099,- € 6.699,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD
© 2000 - 2024 Motoroccasion