Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SHOTGUN 650 - 2024

€ 7.990,- € 8.490,-
Garantie: Ja
5250 Km
GROEN
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
royal-enfield - shotgun-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Fabrieksgarantie tot: 22-05-2027
Garantie: Fabrieksgarantie resterend

Deze Shotgun 650 heeft nog 2 jaar van
zijn 3 jarige fabrieksgarantie over.
deze Twin van Royal Enfield heeft een
tassenset, tankbescherming en een
middenbok. De eerste eigenaar heeft
hem bij ons achter gelaten voor de
nieuwe. Ben jij dat? Bel dan snel met
TLM of kom langs!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sportster" betekent: Sportieve motorfiets van Harley-Davidson. Het was een snelle v-twin 900CC kopklep blokmotor, die in 1957 werd geïntroduceerd. Deze motorfiets was lichter van gewicht dan de 1200cc-modellen en gemakkelijker te hanteren. Meer om mee te scheuren dan om mee te toeren. De Sportster heeft vele uitvoeringen gekend en wordt nog steeds gemaakt, niet alleen in de 900cc-versie, maar ook in de 1200cc-versie. In Nederland werd de Sportster nooit zo populair als de zware 1200cc- en 1350cc-modellen van Harley-Davidson.
© 2000 - 2025 Motoroccasion