Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 A - 2012

18315 Km
N.v.t.
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki GSR 750 A – 2012 | 18.315 km | ABS

 

Ben je op zoek naar een sportieve en goed uitgeruste naked bike?

Deze Suzuki GSR 750 A uit 2012 biedt uitstekende prestaties en een strakke uitstraling.

 

Bouwjaar: 2012
Kilometerstand: 18.315 km
ABS voor extra veiligheid
LED knipperlichten voor een moderne look
Korte nummerplaathouder voor een strakke uitstraling

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion