Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 ABS - 2014

Garantie: Nee
42800 Km
Rood
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
suzuki - v-strom-1000-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Suzuki V- Strom 1000 met ABS blijft een betrouwbare betaalbare en goed rijdende All Road.

Motor is voorzien van een Givi valbeugel en topkofferdrager. andere hevels en heeft een paar handkappen, voor goede windbescherming.

Ook voorzien van een speciale sticker set en speciaal aangepast zadel zodat je het er lang op volhoud.

Staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

Motor word verkocht in opdracht verder historie bij ons niet bekend en een eventuele inruil moet bekeken worden.

Motor heeft wat kleine gebruikersporen.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
12 V aansluiting, Aangepaste bestickering, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, bobbins, comford zadel, gear indicator, Handkappen, hendels, andere, Onderkuip, origineel sleutel set, Originele uitlaat, topkofferdrager, valbeugels, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion