Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1000 - 2002

37063 Km
N.v.t.
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
suzuki - v-strom-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SUZUKI V-STROM DL 1000
-Bouwjaar:2002
-Kilometerstand:37063
-Geheel origineel
Inruil en financiering mogelijk

  • Waarom koopt u bij De Friese Motorfiets:
    - 200 m2 showroom.
    - Altijd 50 occasions op voorraad.
    - Hét adres voor betaalbare motoren mét garantie.
    - 10 Dagen GRATIS ALL-RISK verzekering bij aanschaf motor.

    Ook bij De Friese Motorfiets:
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen mogelijk
    - Diverse 35 kw motoren voor het A2 rijbewijs.
    - Professionele werkplaats voor onderhoud van alle motormerken!
    - Gespecialiseerd schade herstel, van taxatie tot reparatie.
    - Diverse accesoires.
    - De koffie staat altijd klaar!

    Afstand een probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen gunstig tarief!
    Uw motor verkopen zonder zorgen, Contant geld of via bank.
    RDW Vrijwaring ter plaatse.


    Openingstijden:
    Zo Gesloten
    Ma gesloten
    Di 13.00-17.30
    Wo 9.00-17.30

    Do 9.00-17.30
    Vr 9.00-17.30
    Za 9.00-15.00



    De Friese Motorfiets.
    Conradi Veenlandstraat 102  
    9104LA Damwald.

    Tel: +31(0)6 51 93 42 93
    info@defriesemotorfiets.nl
    www.facebook.com/DeFrieseMotorfiets
    www.defriesemotorfiets.nl


    Volg ons ook op facebook, voor diverse occasions
    Bereikbaar op 0651934293 
    www.defriesemotorfiets.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion