Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 DE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
4 KLEUREN
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
suzuki - v-strom-1050-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 72 maanden

V-Strom 1050DE met verbeterde off-road prestaties en leverbaar in 4 kleuren.
De sportieve V-Strom 1050DE onderscheidt zich ten opzichte van de 1050 vooral door verbeterde prestaties op onverharde oppervlakten. Tot de vernieuwingen behoort onder meer een 21-inch voorwiel met een band voorzien van een speciaal semi-blokpatroon. De langere aluminium achterbrug en wielbasis verbeteren het stuurgedrag wanneer bijvoorbeeld over gravel gereden wordt. Andere vernieuwingen zijn een breder stuur, bredere stalen voetsteunen, een aluminium motorbeschermer en een standaard accessoire-bar. De Suzuki V-Strom 1050DE introduceert verder een nieuwe Gravel modus (G-mode) als onderdeel van het Suzuki Traction Control System, evenals de mogelijkheid om het ABS-systeem voor het achterwiel volledig uit te schakelen. De V-Strom 1050DE is leverbaar in drie kleurcombinaties; Geel/ Zilvergrijs gecombineerd met goudkleurige spaakwielen, Blauw/ Wit met blauwe spaakwielen en Zwart in combinatie met zwarte spaakwielen.



De V-STROM 1050DE is gericht op optimale prestaties en controle, ook wanneer je ontdekkingsdrift verder gaat over gravelpaden en vlakke off-roadpaden. Wielbasis, balhoofdhoek, rijpositie en specifieke features verleggen het werkterrein ook naar minder gebaande wegen.

De V-STROM 1050DE heeft eveneens het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.), aangestuurd door een 6-assige IMU, ervoor dat je met nog meer vertrouwen en gemoedsrust rijdt; of je nu grote afstanden aflegt, bagage meeneemt of de geplaveide wegen verlaat.

Met de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) kies je tussen vier verschillende motorkarakteristieken om de prestaties van de V-STROM 1050DE af te stemmen op jouw voorkeuren en/of de rijomstandigheden. De DE-versie heeft een G-modus (Gravel) waarin de ontsteking wordt verlaat en de tractiecontrole een beperkte mate van slip toestaat. Daarnaast is er een modi voor het uitschakelen van het ABS op het achterwiel. Dat maakt het gemakkelijker om over gravelpaden te rijden.

Hill Hold activeert de achterrem gedurende 30 seconden nadat je bij het omhoog rijden op een helling bent gestopt. Dit zorgt ervoor dat je soepeler kunt wegrijden zonder je zorgen te maken dat de motor achteruit rolt.

Het Load Dependent Control System herkent verschillen in belading op elk moment en past de remdrukken automatisch aan. Het Slope Dependent Control System past de remdruk aan om achterwiellift op een steile helling te voorkomen.

En Low RPM Assist helpt je om vanuit stilstand bij lage toerentallen soepel weg te rijden. Dit werkt super bij stapvoets rijden en stilstaan in fileverkeer. Cruisecontrol vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten. Suzuki Traction Control System (STCS) voorkomt dat het achterwiel doorslipt bij acceleratie. Je kunt de gevoeligheid van dit systeem in drie verschillende modi instellen of het systeem uitschakelen.

Schakelen zonder koppeling
Met het Bi-directional Quick Shift System kun je zowel op- als terugschakelen, zonder dat je de koppelingshendel bedient. En als je die wel gebruikt, dan zorgt Suzuki Clutch Assist System (SCAS) voor een lichte en nauwkeurige bediening.

De kwalitatief hoogwaardige display houdt je volledig op de hoogte van alle systemen en instellingen van de V-STROM 1050DE en levert vitale real-time informatie over de status van de motor. De toerenteller fungeert eveneens als schakelindicator en kan (indien gewenst) knipperen wanneer de motor een vooraf ingesteld toerental bereikt.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2014 - De nieuwe BMW R 1200 RT met een olie-/watergekoeld boxerblok schittert per 1 februari vanaf €19.400 bij de BMW Motorrad dealers. Het is een van de meest dynamische motoren in het toersegment. De uitgebreide standaarduitrusting omvat onder meer ASC (Automatic Stability Control). Uniek zijn optionele rijdersassistentiesystemen zoals Hill Start en schakelassistent Pro. De wegligging en handling van de nieuwe BMW R 1200 RT zijn verder verfijnd en hij rijdt sportiever dan ooit. Basis is het watergekoelde boxerblok met een topvermogen van 92 kW (125 pk) bij 7.750 toeren per minuut. Het maximum koppel bedraagt 125 Nm bij 6.500 toeren per minuut. Een combinatie van olie- en waterkoeling (voor de heetste delen in de cilinderkoppen) zorgt voor een gezonde bedrijfstemperatuur. Versnellingsbak en koppeling met natte platen zijn geïntegreerd in het motorcarter. De cardanaandrijving zit nu aan de linkerkant. Standaard ASC (Automatic Stability Control) voorkomt doorslippen van het achterwiel. Er is keuze uit de standen ‘Rain’ en ‘Road’. Optioneel is de rijmodus ‘Pro’ met de stand ‘Dynamic’ en de nieuwe Hill Start Control. Deze functie vergemakkelijkt wegrijden op een helling vanuit stilstand. Met de schakelassistent Pro kan de berijder op- en terugschakelen zonder de koppelingshendel in te knijpen. Het wisselen van versnelling gaat daardoor buitengewoon soepel. De beproefde BMW Telelever voorwielophanging en de BMW Paralever achterwielophanging zorgen voor een stabiele wegligging. Met het optionele BMW Motorrad Dynamic ESA systeem (Electronic Suspension Adjustment) zijn het weggedrag en de vering optimaal af te stemmen op diverse rijomstandigheden, wegcondities en de belading van de motor. Verder behoren centrale vergrendeling – die op afstand ook beide koffers op slot doet – en cruisecontrol tot het uitgebreide optieprogramma. De kuip met een volledig nieuw instrumentarium biedt prima bescherming tegen weer en wind. LED dagrijverlichting is als optie verkrijgbaar. Om de handling ook voor wat kleinere rijders te verbeteren, zijn de handvatten, voetsteunen en het zadel 20 mm lager dan die van de vorige BMW R 1200 RT. De nieuwe BMW R 1200 RT staat per 1 februari 2014 vanaf € 19.400 bij de BMW Motorrad dealer
© 2000 - 2025 Motoroccasion