Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 650 XTA - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
YELLOW
suzuki - v-strom-650-xta
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Fabrieksgarantie: 72 maanden

De Suzuki V-Strom 650XTA maakt het voor jou als rijder mogelijk om letterlijk alle kanten op te kunnen. Deze V-Strom 650 XT is namelijk fluitend van alle markten thuis. Niet alleen voor als je gewoon op je gemakje diverse N-wegen af reist richting je werk, maar ook de diverse onverharde wegen in de Franse bergen. Wat je ook op je pad tegen komt. De V-Strom 650 XT ploegt je er doorheen.

Het motorblok van de Suzuki V-Strom 650XTA
Deze uitstekende mix van een Adventure motorfiets en een Tour motorfiets is uitgerust met een 650cc groot motorblok. Voor het opwekken van het vermogen zijn twee cilinders verantwoordelijk. Tevens in een V opstelling. Dit geeft de motorfiets een koppelrijk en karaktervol gedrag. Tevens ook een leuke sound als je er een andere uitlaat onder zet. Ook mede dankzij die V-twin heb je bij een relatief laag toerental het piek vermogen van het blok bereikt. Bij een toerental van 8800 toeren per minuut zit je namelijk al aan het piek vermogen. Bij dat toerental druk je 71 PK richting het asfalt. Of modder, of wat dan ook. Bij een toerental van 6500 toeren per minuut gaat er het maximale koppel tekeer in het blok. Welgeteld 69nm aan koppel. Het motorblok geeft deze V-Strom 650 XT een een pittig karakter. Sportief en koppelrijk. Terwijl deze nog steeds breed inzetbaar blijft. Koppelrijk genoeg voor in de steden, daarbovenop piek vermogen genoeg voor op de snelweg.

De V-Strom 650 XT is rijk uitgerust en comfortabel
Alhoewel je aan koppel niks tekort komt vanuit het motorblok, tref je daarbovenop nog veel meer features aan deze motor. Ten eerste het rijwielgedeelte. Deze is ingericht op letterlijk alle omstandigheden. Ongeacht of je in de drukke steden rondsjeest, of langzaam dalend in de bergen in Italië. Dit mede dankzij zijn lange veerwegen en instelbare vering. De V-Strom 650 XT is tevens uitgerust met draadspaakwielen. Deze absorberen oneffenheden aanzienlijk beter dan met de aluminium spaak velgen van de V-Strom 650. Daarovenop een bijzonder rijk en comfortabel aangekleed zadel. Niet alleen voor jou, maar ook je mede passagier. Stel het windscherm gemakkelijk in en laat je tractie controle systeem er voor zorgen dat er niet zo veel aan de hand is als je dus daadwerkelijk onverharde paden gaat bewandelen.

Met 72 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion