Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2017

Garantie: Nee
18518 Km
Zwart geel
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

SUZUKI V-STROM DL 1000 – Avontuurlijke allroad in topstaat

De Suzuki V-Strom DL 1000 uit 2017 is een veelzijdige en krachtige allroad-motor die perfect geschikt is voor lange toertochten en avontuurlijke ritten. Aangedreven door een 1037cc V-twin motor levert deze motorfiets een soepele en krachtige rijervaring, zowel op verharde wegen als offroad.

Met slechts 18.518 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat. Het comfortabele zadel, de windbescherming en de betrouwbare vering maken deze V-Strom een ideale keuze voor zowel dagelijks gebruik als lange reizen.

  • Bouwjaar: 2017
  • Tellerstand: 18.518 km
  • Kleur: Zwart-Geel
  • 1037cc V-twin motor – krachtig en soepel
  • Uitstekende windbescherming en rijcomfort
  • Geschikt voor lange toertochten en offroad avonturen

Prijs op aanvraag

Wij bieden garantie, en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de Suzuki V-Strom DL 1000!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion