Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TWIN - 2021

Garantie: Ja
542 Km
Grijs
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

TRIUMPH STREET TWIN – Retro stijl met moderne technologie

De Triumph Street Twin uit 2021 is de perfecte motor voor liefhebbers van klassieke looks die niet willen inleveren op moderne prestaties. Aangedreven door een 900cc parallel-twin motor, biedt deze motor vlotte acceleratie en een comfortabele rijervaring die ideaal is voor zowel de stad als langere ritten. Het retro design, de slanke lijnen en de stijlvolle details maken de Street Twin tot een tijdloze keuze voor de echte motorliefhebber.

Deze Street Twin is zo goed als nieuw van de eerste eigenaar, die er ook nog eens een hoop dure accessoiores op heeft laten bouwen bij de aankoop.

Met slechts 542 km op de teller is deze motor vrijwel als nieuw en klaar voor nieuwe avonturen. De moderne technologie, zoals de geoptimaliseerde ophangingssystemen en de krachtige motor, maken de Street Twin de ideale keuze voor wie op zoek is naar een motor met stijl en prestaties.
Waarom de Triumph Street Twin?
De Triumph Street Twin is perfect voor rijders die willen genieten van retro stijl en moderne technologie in één motor.
  • Bouwjaar 2021
  • 900cc parallel-twin motor voor vlotte acceleratie
  • Retro design met moderne technologie
  • 542 km op de teller
Prijs: € 8.999,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de retro stijl en moderne technologie van de Triumph Street Twin!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion