Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2017

Garantie: Ja
30718 Km
Rood
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
 
  • Uitstekende staat
  • Vol met accessoires
  • NL motor
Opties:
  • ABS
  • Boardcomputer
  • Gear indicator in display
  • Suzuki onderkuip
  • Suzuki valbeugel
  • Suzuki midden standaard
  • Suzuki handkappen
  • Givi 3 delige kofferset
  • GIVI airflow windscherm
  • Oxford handvatverwaming
  • SW-Motech NAV steun
  • Etc
De nieuw in Nederland geleverde Vstrom is in een uitsltekende staat en voorzien van tal van opties. Alle boekjes en sleutels zijn aanwezig.
 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Boordcomputer, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Topkoffer, Valbeugel, Verhoogde ruit, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Adventure Bike Experience Center
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion