Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2005, 49989 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.445,- p/mnd klik hier
2005, 65234 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 10.200,- p/mnd klik hier
2006, 39700 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2007, 18174 Mls
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 8.895,- p/mnd klik hier
2008,
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 54500 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 10.945,- p/mnd klik hier
2009, 47238 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 61181 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 23500 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.945,- p/mnd klik hier
2020, 15468 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 19.999,- p/mnd klik hier
2020, 11858 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2020, 7700 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13988 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III TFC
TRIUMPH ROCKET III TFC
€ 28.990,- p/mnd klik hier
2020, 1322 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 19.350,- p/mnd klik hier
2021, 8560 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2021, 9217 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2022, 10739 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 21.945,- p/mnd klik hier
2022, 6321 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 22.450,- p/mnd klik hier
2022, 10347 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2023, 1980 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion