Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2005, 65234 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2005, 49989 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2005, 22800 Mls
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 27154 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 9.495,- p/mnd klik hier
2007, 18174 Mls
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 8.949,- p/mnd klik hier
2008, 21140 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 54500 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 61181 Km
TRIUMPH ROCKET III TOURING
TRIUMPH ROCKET III TOURING
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2011, 24168 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 23500 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.745,- p/mnd klik hier
2019, 13495 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2020, 25001 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2020, 19900 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2020, 22511 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.995,- p/mnd klik hier
2020, 11076 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13988 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 19.945,- p/mnd klik hier
2022, 4304 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.945,- p/mnd klik hier
2022, 4400 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 23.490,- p/mnd klik hier
2022, 4547 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2023, 9590 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion