Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 675 - 2009

Garantie: Ja
51704 Km
ZWART
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2009

Ben jij klaar om de weg te verkennen als nooit tevoren? Maak kennis met de iconische 2009 Triumph Street Triple 675!

Het hart van de Street Triple 675 is een brullende driecilinder motor die opwindende kracht en koppel levert over het hele toerenbereik. Voel de adrenaline terwijl je moeiteloos accelereert op open wegen en strakke bochten vol vertrouwen overwint.

Het design van de 2009 Street Triple 675 combineert moderne agressie met klassieke stijl. Zijn gespierde voorkomen wordt aangevuld met strakke lijnen en een opvallende uitstraling, waardoor je zowel op als naast de motor bewonderende blikken zult vangen.

Beleef deze Triumph nu zelf bij ons in de showroom!

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer

Openingstijden:

Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion