Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Unieke Vespa Sprint Motorscooter
Deze motorscooter is voledig aangepast en afkomstig van 1e eigenaar
Nieuwprijs van ruim €10.000
Bouwjaar 04-2023
Km Stand 2750 (Volgende beurt bij 5000Km)
Motor in nieuwstaat
Met de volgende optie's
- Compleet Custom gespoten
- Malossi 180cc cilinder
- Malossi Force master (instelbaar)
- Bitubo Voorschokbreker
- Akrapovic uitlaat
- Custom velgen + Michelin banden
- Custom zadel
- Smoke Led verlichting
- Sierbeugels rondom
- Laag zwart windscherm
- TFT kleurendisplay op Vespa MIA Systeem (Verbinden met telefoon App)
Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
Contact gegevens:
Huijgen Motoren & Scooters
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder 4 takt, 3 kleppen met elektronische injectie |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 124 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 10,7 pk / 7,9 kW bij 7,700 tpm |
Max. koppel | 10,4 Nm bij 6,000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Enkelvoudige arm met enkele hydraulische schokbreker met dubbel effect en coax veer |
Vering achter | Enkelvoudige hydraulische schokbreker met dubbel effect |
Remmen voor | 200 mm schijf |
Remmen achter | 140 mm Ø trommel |
Voorband | 110/70 12 |
Achterband | 120/70 12 |
Wielbasis | |
Lengte | 1,860 mm |
Breedte | 735 mm |
Hoogte | 1,170 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 109 kg |
Leverbare kleuren | Gialla, Blu, Bianca, Nera, Rossa |
Beschrijving | ALS EEN GEKLEURDE STREEP DOOR DE STAD. LEVENDIG, SNEL, BEHENDIG EN LICHT

DE SPORTIEVE VESPINO IS TERUG MET DE VESPA SPRINT, DE LEGENDE VAN HELE GENERATIES JONGE MENSEN DIE DE MOTOR VOOR HUN VITALITEIT IN EEN VESPA WISTEN TE VINDEN

Met de compleet nieuwe Sprint introduceert Vespa de meest sportieve en dynamische ‘small body’ Vespa van dit moment. De naam ‘Sprint’ roept direct herinneringen op aan de sportieve Vespa’s – de ‘Vespini’ – uit de jaren ’60 en ’70 en deze nieuwe, sportieve variant van de Vespa Primavera voegt een nieuw hoofdstuk toe aan die legende.

De Vespa Sprint wordt in ons land leverbaar met een keuze uit twee motoriseringen: de moderne 50cc 4-takt met een keuze uit een 25 en 45 km/u uitvoering, en een 125cc 3V. |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 | Spakenburg, Utrecht |
 | 033-2999800 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken