Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 A - 2015

Garantie: Ja
26662 Km
TECH GRAPHITE
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

De FJR1300A is de basisuitvoering en heeft voor 2013 een compleet nieuwe elektronica. Zo is de motor uitgerust met ride-by-wire en traction control. De ride-by-wire is in twee standen te zetten. Een T-stand, voor touring, en een S-stand. Die laatste is wat sportiever en zorgt voor een snellere gasreactie. Ook maakt Yamaha handig gebruik van de elektronische gashendel door de motor uit te rusten met cruise control. Daarmee speelt Yamaha in op een van de wensen van haar vooral toer gerichte klanten. Het cruise control werkt in de derde, vierde en vijfde versnelling tussen de 50 en 180 km/u. Vervolgens kan de rijder met een knop op het stuur de huidige rijsnelheid met twee kilometer per keer verhogen of verlagen. Het gebruiken van de rem, koppeling of het gas schakelt het cruise controle direct uit.
De FJR heeft ook een nieuw motorblok. Het enige wat het nieuwe blok deelt met het oude is de cilinderinhoud. Die blijft op 1298cc staan. Verder is alles anders. Het markantste detail is de cilinderwand. Die is rechtstreeks op het carter gemaakt in plaats van op een gewoonlijke cilinderbus. Dit zou de warmteafgifte ten goede moeten komen. Overigens gebruikte Yamaha de techniek al eerder op haar YZF-R6 en R1 sportmodellen.
Volledig verstelbare ergonomie voor extra comfort
De FJR1300-serie heeft een complete reeks gemakkelijk instelbare comfortfuncties voor de beste ergonomie tijdens elke rit. Stel de zadelhoogte en de stuurpositie naar eigen inzicht in. Als de omstandigheden veranderen, wijzigt u met een simpele druk op de knop de windschermhoogte, terwijl u op een warme dag het luchtmanagementsysteem eenvoudig kunt instellen voor extra koele rijwind.

Deze FJR die Motorcity Amsterdam aanbiedt wordt compleet geleverd met de originele topkoffer in de kleur Graphite Grey.
Afbeelding hiervan volgt nog.
Deze van eerste eigenaar nederlands geleverde en onderhouden motor wordt geleverd met drie sleutels en boekjes.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion