Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 WORLD RAID - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MISTRAL GREY
yamaha - tenere-700-world-raid
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

KRIJG NU € 1000,- EXTRA INRUILVOORDEEL OP DE TENERE 700 WORLD RAID TIJDENS DE KANDO WEEKS VAN YAMAHA.

DEZE ACTIE LOOPT VAN 15 augustus t/m 31 oktober.

Kando is een Japans woord dat het gevoel van diepe tevredenheid en opwinding uitdrukt dat je krijgt als je iets van uitzonderlijke waarde, kwaliteit en prestaties ontvangt.
En dat is precies waarom Yamaha zijn zomeractie de Kando Weeks noemt.

Dit is de nieuwste Adventure motorfiets voor lange afstanden van Yamaha, een krachtige en nieuwe manier om de wereld te ontdekken. De Ténéré 700 World Raid is uitgerust met dubbele brandstoftanks met grote capaciteit en een ophanging met lange veerweg die je op plaatsen brengt waar je nooit eerder kon komen.

De dubbele brandstoftanks met een grote capaciteit van 23 liter bieden een actieradius van wel 500 kilometer. Je kunt nu lange tochten door de wildernis maken zonder dat je benzine opraakt. Om je up-to-date te houden is er een nieuw 5" TFT-kleurendisplay met tekst en inkomende telefoonwaarschuwingen, zodat je altijd in contact blijft, waar je ook bent.

Exclusieve kenmerken zijn onder meer een Öhlins-stuurdemper en een volledig instelbare voor- en achterwielophanging met lange veerweg die is ontworpen om zwaar offroad-terrein aan te kunnen. Het ABS-systeem met 3 standen geeft vertrouwen in alle omstandigheden. Het enige wat deze motor mist, is een bestuurder zoals jij: met de moed om uit je comfortzone te halen en veel verder te gaan dan de volgende horizon.

- Dubbele, aan de zijkant gemonteerde brandstoftanks met 23 liter
- Op Flat Rally geïnspireerd 2-delig zadel
- 5" TFT-kleurendisplay voor mobiele connectiviteit
- ABS-systeem met 3 schakelmodi
- Hoogwaardige 43 mm KYB-voorvork, 230 mm veerweg
- Öhlins verstelbare stuurdemper
- Aluminium piggyback achterschokdemper, langere veerweg van 220 mm
- EU5 CP2-motor met hoog koppel
- Nieuw ontworpen luchtfilterbox

In het begin van de jaren tachtig lanceerde Yamaha een motorfiets die een revolutie betekende in het motorrijden. Met zijn grote tank, robuuste motor en veelzijdige chassis maakte de originele XT600 Ténéré langeafstandsavonturen werkelijkheid voor iedereen die nieuwe landschappen en andere manieren van leven wilde ontdekken.

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion