Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 400 IRON MAX ABS - 2020

Garantie: Ja
14556 Km
NIGHT GREY
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
yamaha - x-max-400-iron-max-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Optrekken bij een verkeerslicht met de Yamaha XMAX 400 is een feest. Hij schiet van de plek. Het is een sportscooter die alles en iedereen te vlug af is en dat met 33 pk! De styling is fris en sportief. Voor en achter heeft hij led-verlichting.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2024 Motoroccasion