Nieuwsbrief:

YAMAHA  XS 650 SE - 1981

Garantie: Nee
23675 Mls
.
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
yamaha - xs-650-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 185 km/u
Schade: schadevrij

YAMAHA XS 650 - 1981


- Kenteken: MN-11-VJ
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 23675 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1981
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 653 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 36 kW / 49pk
- Ledig gewicht: 215 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Keurige prima rijdende XS650 met zeer weinig mls op de klok



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion