Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2019

21059 Km
Aluminium / grijs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha XSR700 uit 2019 met 21059km op de klok. XSR 700 MT 07 MT07 RETRO

Kopieer de volgende link en plak deze in uw browser om het filmpje te bekijken: https://youtu.be/hvUFPJier0A
Akrapovic uitlaat met e-keur.
Custom comfort zadel gemaakt door Tijger Leathers.
OSCO kettingsmeersysteem.
Dart windschermpje.
Druppellader aansluiting.
Nieuwe accu gemonteerd.
Origineel Yamaha tas.
Volledige onderhoudshistorie in het afgestempelde serviceboekje.
Origineel NL geleverde motorfiets met NL handleiding en complete sleutelset.
Laatste beurt in juli 2024 gehad met o.a. een nieuwe kettingset.


Indien gewenst krijgt u (na acceptatie verzekeraar) per direct de eerste dagen gratis voorlopige dekking met een allriskverzekering, binnen die dagen kunt u een dekking naar keuze afsluiten en krijgt u een maand premie gratis.


Interesse in deze motor?
Neem dan contact op via een marktplaats bericht of email naar info@eengoeiemotor.nl of whatsapp & telefonisch op 0683823095.

U kunt de motor bij goede verlichting bekijken en bij serieuze interesse een proefrit maken.
Wanneer u overweegt om tot aanschaf over te gaan is het verstandig ruim van te voren uw bankapp overschrijf daglimiet in te stellen zodat u terplekke het bedrag kunt overmaken (de meeste banken hebben 4 uur wachttijd), denk er ook aan dat de meeste banken het overschrijven van spaar naar betaalrekening meetellen in het daglimiet.
Denk ook aan het meenemen van uw rijbewijs en uw e.dentifier / raboscanner etc.
Indien contant betalen uw voorkeur heeft is dat uiteraard ook mogelijk,  financieren kan via onze website geregeld worden bij numotorrijden.
Wij kunnen de motor direct kosteloos op uw naam overschrijven.
We werken uitsluitend op afspraak, dagelijks tussen 7.00 en 21.00.

Merk: Yamaha
Model: XSR700
Bouwjaar: 2019
Motor klasse: Retro Naked
Type Motor: vloeistofgekoelde tweecilinder lijnmotor viertakt
Distributie: enkele bovenliggende ketting aangedreven nokassen, 4 kleppen / cilinder
Cilinderinhoud: 689 cc
Boring x slag: 80x68,6 mm
Compressieverhouding: 9.0:1
Max. Vermogen: 55 kW 75 pk / 9.000 opm
Max. Koppel: 68 Nm / 6.500 opm
Specifiek vermogen: 109 pk/l
Brandstofvoorziening: injectie
Transmissie
Primaire transmissie: d.m.v. tandwielen
Koppeling: kabelbediend bediende natte meervoudige platenkoppeling
Versnellingsbak: zesbak
Secundaire transmissie: ketting
Maten en gewichten
Lengte: 2.290 mm
Breedte: 830 mm
Hoogte: 1.120 mm
Zithoogte: 835 mm
Wielbasis: 1.405 mm
Balhoofdshoek: 24,5°
Naloop: 90 mm
Drooggewicht: n.b. kg
Rijklaar gewicht: 186 kg
Tankinhoud: 14 l
Frame: stalen dubbelbuis wiegframe
Voorvering: UPSD niet regelbaar met 130 mm veerweg
Achtervering: aluminium dubbelzijdige achterbrug monoshock met 130 mm veerweg
Remmen voor: hydraulisch bediende dubbele 282 mm schijf met vierzuigerremklauwen
Remmen achter: hydraulisch bediende enkele 245 mm schijf
Wielen: lichtmetalen gegoten velgen
Voorband: 120/70-17
Achterband: 180/55-17


Ons bedrijf is RDW erkend. We zijn ingeschreven bij de kamer van koophandel onder nummer 75929171. Bij de belastingdienst zijn we bekend onder nummer NL002986338B82. Op onze website http://www.eengoeiemotor.nl  kunt u onze verkoopvoorwaarden en privacyverklaring vinden. Niet elke klant stelt dezelfde wensen aan een motorfiets daarom is het verstandig voorafgaand aan de koop, te onderzoeken of de geadverteerde motorfiets aan uw wensen en eisen voldoet. De weergegeven tellerstand is de tellerstand die we aflezen op de teller, deze voeren we ook in bij de RDW zowel bij inkoop als verkoop, indien de ingevoerde tellerstand lager is dan de laatst ingevoerde dan krijgen we een melding van de RDW en zullen dit ook vermelden in onze advertentie. We kunnen niet garanderen dat de tellerstand juist is maar als ons bekend is dat de tellerstand in werkelijkheid anders is dan de afgelezen stand dan zullen we dit vermelden in onze advertentie. (Denk bijvoorbeeld aan een vervangen defecte teller door een gebruikte of nieuwe teller of welke andere reden dan ook).  Wij kunnen niet uitsluiten dat de motorfiets op enig moment of langere periode is ingezet als lesmotor, circuitmotor, stuntmotor, leasemotor, huurmotor, demomotor of een andere categorie motor en/of 1 of meerdere keren schade heeft gehad. Wij kunnen niet garanderen dat het motorvermogen wat geregistreerd staat bij de RDW op kenteken overeenkomt met het daadwerkelijke motorvermogen. Wij kunnen niet uitsluiten dat het motorblok is verwisseld voor een ander, om welke reden dan ook. In verband met de algemene verordening gegevensbescherming (AVG wet) mogen wij u geen mededelingen doen over vorige eigenaren. We hebben alle moeite genomen om de informatie op de verkoperspagina’s zo juist en actueel mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. We staan achter de kwaliteit van onze motoren en geven op elke verkochte motorfiets garantie tenzij er uitsluitingen vermeld staan in de advertentie of anders met u overeengekomen is.



X00xF

 
Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaatsysteem., Ruitje, Zijtas




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Een Goeie Motor
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion