Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.685,- p/mnd klik hier
2016, 19995 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 20000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 27250 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2016, 25000 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2016, 16840 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2016, 27465 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 17066 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 10322 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23251 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 9000 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 28937 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 14468 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.790,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 34468 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.990,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 27161 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 6794 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2017, 21622 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 28845 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 16000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2017, 14000 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion