Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 500 - 1980

3222 Km
Aluminium/wit
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
yamaha - xt-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha XT 500 van de eerste serie met de aluminum tank. de tank is nog zeer netjes De uitlaatdemper is niet origineel. Het frame was orspronkelijk zwart gelakt deze motor staat weer al een aantal jaren stil maar is compleet en goed rijdend weggezet. het zadel is overtrokken maar is wel origineel
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion