Nieuwsbrief:

YAMAHA  YP 400 MAJESTY - 2013

35041 Km
N.v.t.
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
yamaha - yp-400-majesty
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Yamaha YP 400 Majesty – 2013 | 35.041 km | ABS | Handvatverwarming

 

Ben je op zoek naar een betrouwbare scooter met comfort en goede prestaties?

Deze Yamaha YP 400 Majesty uit 2013 biedt het allemaal!

 

Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 35.041 km
ABS
Handvatverwarming
Geschikt voor A2 rijbewijs

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion