Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 60 Maanden Yamaha

Uit voorraad leverbaar nieuwe 2025 Yamaha R7 35Kw A2 variant.
Wordt geleverd met 60 Maanden fabrieks garantie en mobiliteitsservice.

Snel, wendbaar en fraai; de R7 biedt sportprestaties met een grote dosis plezier. Met zijn ultradunne aerodynamische kuipwerk, afgewerkt in een nieuwe generatie Icon Blue-kleur en -graphics, is de R7 de meest recente toevoeging aan de legendarische R-serie. Met het koppelrijke 689 cc motorblok en compacte chassis voegt de R7 een nieuwe dimensie toe aan de Supersport-rijervaring.



MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion