Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2000, 79933 Mls
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2000, 123800 Km
BMW R 1150 GS ABS
BMW R 1150 GS ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2000, 72491 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.250,- € 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 62976 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.990,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2001, 56455 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2001, 19084 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 146814 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2003, 161333 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 4.195,- p/mnd klik hier
2003, 103943 Km
BMW R 1150 GS ABS
BMW R 1150 GS ABS
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2003, 56583 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion