Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2018, 61500 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2019, 110700 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.750,- p/mnd klik hier
2019, 86180 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2019, 44116 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.450,- € 17.950,- p/mnd klik hier
2019, 50853 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2019, 24986 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 26841 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.249,- p/mnd klik hier
2020, 36714 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2020, 12400 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2020, 36000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 16.490,- p/mnd klik hier
2021, 89917 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2021, 53000 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 19.240,- p/mnd klik hier
2021, 31121 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 20.450,- p/mnd klik hier
2021, 16109 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 20.985,- p/mnd klik hier
2021, 8173 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2021, 2350 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.133,- p/mnd klik hier
2021, 7667 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.249,- p/mnd klik hier
2021, 26429 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 22.950,- p/mnd klik hier
2021, 24969 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 25.250,- p/mnd klik hier
2021, 5896 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion