Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2020, 34944 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 13.150,- p/mnd klik hier
2020, 19300 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 16506 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 10335 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.790,- p/mnd klik hier
2021, 32012 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 13.890,- p/mnd klik hier
2021, 21826 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2021, 34500 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2022, 17446 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 13607 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 14.249,- p/mnd klik hier
2022, 23923 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2022, 12800 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2022, 14300 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2022, 30659 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2022, 3098 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2023, 42000 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2024, 13438 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 15.800,- p/mnd klik hier
2024, 4410 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2024, 5200 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion