Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2006, 30752 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 18575 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 41210 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 30891 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2007, 18526 Mls
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 11618 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2008, 40855 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2009, 85 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 26200 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2010, 51334 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 19317 Mls
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2010, 34808 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.998,- p/mnd klik hier
2011, 45542 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 31606 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 14111 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2013, 10900 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2014, 15384 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.950,- € 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 24340 Km
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion