Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 14238 Mls
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2006, 30752 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2007, 21323 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 13600 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2007, 43563 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2008, 45560 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2008, 29791 Km
KAWASAKI VULCAN 900 CLASSIC
KAWASAKI VULCAN 900 CLASSIC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 26658 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 26200 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC SE
KAWASAKI VN 900 CLASSIC SE
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 22623 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2009, 5804 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 11000 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2010, 51334 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2011, 41046 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 31606 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2012, 33888 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2013, 21600 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN 900 CUSTOM
KAWASAKI VULCAN 900 CUSTOM
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2015, 30896 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 7.980,- p/mnd klik hier
2016, 10028 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2016, 19459 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1910 - Na 1907 worden er meer dan duizend motoren per jaar gemaakt met een nieuwe 450 cc motorblok. Triumph coureurs Jack Marshall en Freddie Hulbert worden tweede en derde in de eerste TT motorrace van de Isle of Man. Matchless eindigt eerste. In 1910 verdubbelt de line-up met twee nieuwe modellen waarvan een 499 cc TT model met magneetontsteking, een batterij-onsteking niet eens optioneel.. Albert Catt rijdt in zes dagen net meer dan 3000 kilometer met een Triumph Tourist Trophy Roadster. In 1919 verlaat Maurice Schulte het bedrijf na een ruzie met Bettmann. Hij krijgt een genereuze gouden handdruk van 15000 pond mee. Schulte wilde zich niet langer alleen richtten op de tweewielers maar ook op de automobielen. Bettmann niet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion