Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
1985, 19398 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 4.900,- p/mnd klik hier
1985, 10552 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1986, 67246 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
MOTO GUZZI 1000 LE MANS
€ 3.500,- p/mnd klik hier
1988, 95792 Km
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1993, 22402 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
1993, 38637 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1993, 69065 Km
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion