Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI 1200 SPORT
MOTO GUZZI 1200 SPORT
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2007, 31000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1200 SPORT
MOTO GUZZI 1200 SPORT
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 65373 Km
MOTO GUZZI 1200 SPORT
MOTO GUZZI 1200 SPORT
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2007, 38140 Km
MOTO GUZZI 1200 SPORT
MOTO GUZZI 1200 SPORT
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 77447 Km
MOTO GUZZI 1200 SPORT
MOTO GUZZI 1200 SPORT
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2009, 26922 Km
MOTO GUZZI 1200 SPORT 8V
MOTO GUZZI 1200 SPORT 8V
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 65958 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion