Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  MGS 01 CORSA - 1995

€ 49.990,- € 59.990,-
Garantie: Ja
1 Km
ROOD
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
moto-guzzi - mgs-01-corsa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1989

Dit is een zeldzame en unieke
motorfiets met frame nummer 1 met het
ronde cilinderblok, EPM wielen en een
parallellogrammo achterbrug. Volledig
door ons gerestaureerd en zonder
compromissen opgebouwd. 1 jaar
garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2024 Motoroccasion